Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen door particulieren:

  1.  Ik wil graag een artikel aanschaffen maar ik kan geen winkelwagen vinden.Wij zijn een groothandel en verkopen niet aan particulieren. Op onze websites staan veel van onze verkooppunten, je kan altijd vragen of zij een artikel voor je willen bestellen.
  2. Ik heb een drukspuit PDS5 aangeschaft maar nu zijn de rubbertjes kapot. Heb je het artikel met zuren gebruikt? Het artikel is namelijk zuurbestendig mits je het doorspoeld met water na gebruik. Maar geen zorgen wij hebben resereve ringsetjes te koop, artikel 1101775.
  3. Het product is kapot ik wil mijn geld terug. Wij zijn een groothandel, wij raden aan om terug te gaan naar de winkel waar je het artikel hebt aangeschaft.

Veelgestelde vragen door klanten(winkels):

  1. Wat zijn jullie levertijden? Wij leveren in 3 a 4 werkdagen.
  2. Ik wil iets toevoegen aan mijn order, kan dat nog? Neem alstublieft contact met ons op via de telefoon als je iets wil toevoegen/veranderen, zo kunnen wij je direct helpen.
  3. Wij hebben iets verkeerd/te weinig geleverd gekregen. Je mag een mail sturen naar orderverwerking@talentools.nl met uw ordernummer, wat er mis is met het product / graag een foto als het defect / beschadigd is
  4. Houden jullie artikelen die wij bestelt hebben maar niet leverbaar zijn in backorder? Nee, wij kunnen helaas geen backorders aanhouden. Je mag altijd bellen/mailen om te vragen wanneer wij verwachten dat het artikel weer leverbaar is.
  5. Ik heb perongeluk een verkeerd artikel besteld en ik wil hem retour doen, mag dat? Dat mag, maar dan wordt er 10% ingehouden op de creditnota.
  6. Wat is de minimale bestelwaarde? Wij leveren franco vanaf € 250,- excl. btw.
  7. Ik zit onder de Franco order waarde, wat zijn de verzendkosten? Wij berekenen € 25,- kleine order toeslag als u onder onze franco order waarde zit.
  8. Wanneer zijn jullie bereikbaar via de telefoon? Wij zijn alle werkdagen bereikbaar tussen 08.00 - 12.00 en 13.00 - 16.30 uur.
  9. Ik heb mij aangemeld als klant via de website maar wat gebeurt er nu? Als eerst, fijn dat je klant wilt worden bij ons! Wij ontvangen de aanvraag per mail en dan moet je account geactiveerd wordt hier gaat min. 24uur overheen, dit omdat wij eerst je gegevens controleren. Wij leveren namelijk specifiek aan zakelijke klanten met een bedrijf gericht op tuin etc. Wij leveren niet aan particulieren. 
  10. Zijn de getoonde prijzen op de website inclusief of exclusief btw? De inkoopprijs is excl. btw en onze adviesverkoopprijs is incl. btw.
  11. Wat gebeurt er als een artikel uit onze bestelling niet leverbaar is? Wij vermelden dat meestal op de orderbevestiging. Het kan voorkomen dat er tijdens het picken van je order een artikel niet meer op voorraad is, dan wordt het product op 0 gezet. Het product wordt niet berekend.
  12. Krijg ik korting bij afname van grote aantallen? Hiervoor kan je contact opnemen met je vertegenwoordiger.
  13. Kan ik afbeeldingen van de artikelen ontvangen? Dat kan zeker, deze kan je downloaden uit onze beeldenbank. Als je bent inlogd op onze website is de beeldenbank bereikbaar via mijn account(rechtsbovenaan).
  14. Ik ben bestaande klant maar ik het geen website account, kan ik deze krijgen? Natuurlijk! Als je een mail stuurt naar klantenservice@talentools.nl met het emailadres die je graag gekoppeld wilt hebben aan het account, maken wij eeen account voor je aan.